page_banner

Comu sceglie u megliu caliper? differenze trà digitale è manuale

Un caliper hè un strumentu usatu pi misurà a distanza trà dui lati di un uggettu: vi ponu misurà, cù una precisione finu à 0.01mm, tuttu ciò chì altrimenti ùn saria facirmenti misurà incù ogni altri arnesi,. Ancu s'è quelli vernier è dial sò sempre assai cumuni, i calipers digitale sò diventati più populari: questu hè accadutu soprattuttu perchè sò tramindui più faciuli à aduprà è assai più precisi.

Cumu sceglie un caliper?
Ci sò mille mudelli diffirenti di stu strumentu, allora cumu sceglite u megliu?

Prima di tuttu, avete da pensà à l'ambiente di l'applicazione: ci sò assai calipers pensati per esse usatu in cuntattu cù l'acqua è i fluidi, mentre chì altri sò perfetti per ambienti secchi.

Allora, avete da tene à mente a precisione chì avete bisognu: sè vo site per fà un travagliu assai prufessiunale è precisu, avete bisognu di un mudellu digitale prufessiunale cù una risuluzione trà 0,005 mm è 0,001 mm.
Ogni tipu di calipers hà i so meriti è difetti, cusì chì unu di sceglie hè à voi. Eccu una breve guida nantu à i tipi più cumuni di stu strumentu chì pudete truvà nantu à u mercatu.

Calibri a vernier
Quessi sò simili à una regula di diapositiva: sò completamente stick shift, cusì sò perfetti per quelli chì ùn si cunfundiscenu micca facilmente quandu si tratta di leghje numeri è misure. Ùn anu micca dial nè display, cusì a lettura deve esse calculata direttamente nantu à u corpu (per incrementi allineati): per via di malinterpretazione, sò difficiuli di leghje. Eppuru, sò robusti è resistenti à i scossa, in più di esse menu caru cà i mudelli di dial è digitale.

nutizie

Dial Calipers
Stu tipu di calipers sò relativamente faciuli d'utilizà: anu un quadrante allineatu chì mostra a misurazione, perchè tuttu ciò chì avete da fà hè di aghjunghje a misura di slide per avè a misurazione esatta è finali. U so costu hè un pocu più altu è sò menu resistenti à scossa paragunatu à quelli vernier, ma sò strumenti perfetti per quelli chì anu bisognu di un caliper prufessiunale è precisu senza spende assai.

nutizie 2

Caliper digitale

Quessi sò l'ultimi strumenti per quelli chì certamente ùn sò micca persone di matematica, ma ancu per piglià misure assai precise. Mostranu accuratamente finu à 0,025 mm (0,001 ") è ponu piglià misure assolute è incrementali. Ovviamente, calipers digitale sò più prubabile di esse dannatu da un scossa; in più, ponu perde a precisione si travaglia in cuntattu cù l'oliu o a polvera è sò più caru chè altri tipi. Ricurdatevi sempre di mantene e batterie cun voi, perchè ùn risicate micca di truvà cun un caliper mortu mentre u travagliu.

nutizie

Qualunque sia u mudellu chì decide di sceglie, ricordate di evitari calipers fatti di plastica, perchè sò più prubabile di rompe dopu solu un paru di usi. Avete ancu evità di cumprà arnesi chì ùn sò micca lisci quandu sò in usu, perchè questu puderia rallentà u vostru travagliu.


Tempu di post: 18-aug-2021