page_banner

Cumu aduprà vernier è caliper digitale

U Vernier Caliper hè un strumentu di precisione chì pò esse usatu per a misurazione di intervalli / intervalli interni è esterni cù una precisione eccezziunale alta. I risultati misurati sò interpretati da a scala di u strumentu da l'operatore. Affruntà un Vernier è l'interpretazione di e so letture hè piuttostu difficiule paragunatu à l'usu di un Caliper Digitale, a so versione avanzata, chì vene cun un display digitale LCD induve tutte e letture sò mostrate. In quantu à u tipu manuale di l'uttellu - sia scale imperiali sia metriche sò incluse.

Vernier Calipers sò operati manually è sempre dispunibuli per esse acquistatu è fermanu populari perchè esse più prezzu in paragone à a variante digitale. In più di questu, a variante digitale hà bisognu di una piccula bateria mentre a so contraparte manuale ùn hà micca bisognu di alcuna fonti di energia. Tuttavia, un calibre digitale furnisce una gamma più larga di misure.

In issu articulu, i tipi, i funnamintali di misurà, è e letture di tramindui Vernier oltri Digital calipers sò discrittu.

Utilizendu u Caliper Vernier
Per utilizà stu tipu di dispusitivu, avemu bisognu di seguità i passi sottu:

  1. Per misurà e dimensioni esterne di qualchì articulu, l'articulu hè misu in i mandibuli, chì sò poi spustati inseme finu à chì assicuranu l'ughjettu.
  2. I primi figuri significati sò leghje immediatamente à a manca di u "zero" di a scala vernier.
  3. I cifri restante sò pigliati da a scala vernier è posti dopu à u puntu decimale di a lettura di basa. Questa lettura restante currisponde à a marca chì hè allinata cù qualsiasi marca di scala principale (o divisione). Solu una divisione di a scala vernier s'adatta cù una in a scala principale.
nutizie

Utilizà un Caliper Digital
Calipers Digitali Elettronici sò diventati assai assequibili in l'ultimi anni. Hanu parechje funziunalità aghjuntu è capacità paragunatu à Vernier Calipers.

nutizie

Utilizà un Caliper Digital
Calipers Digitali Elettronici sò diventati assai assequibili in l'ultimi anni. Hanu parechje funziunalità aghjuntu è capacità paragunatu à Vernier Calipers.

Un caliper elettronicu hà qualchì buttone nantu à a lettura. Unu di i quali - per accende u strumentu; altru - per mette à zero; u terzu - per cambià trà centimetri è millimetri è, in certi mudelli, à fraccioni. A situazione precisa di ogni buttone è cumu sò etichettati sò diffirenti sicondu u fabricatore è u mudellu. Certi buttoni supplementari puderanu esse aghjuntu à u vostru vantaghju, cum'è per esempiu in i mudelli Fowler™ Euro-Cal IV, à dì - Interruttore di misurazione assoluta à incrementale.

U Primu Passu
Prima di piglià una lettura - è questu significa prima di piglià ogni lettura - chjude u caliper è assicuratevi chì a lettura hè 0.000. Se no, fate questu:

Apertura i mandibuli circa trè quarti di inch. Allora aduprate u pollice di a vostra manu libera per sguassà e superfici d'accoppiamentu di e mascelle.
Chiudi u caliper di novu. In casu, se a lettura ùn hè micca 0.000 nantu à un calibre elettronicu, appughjà u buttone zero in modu chì leghje 0.000. Se travagliate è avete bisognu à zero un caliper di dial, tuttu ciò chì avete da fà hè di rotà a lunetta in modu chì l'agulla hè allinata cù 0.
Quattru letture basiche (cumune per vernier è digitale)

U vostru caliper pò piglià quattru tipi di lettura: fora, dentru, prufundità è passu. Ogni caliper, s'ellu hè un caliper vernier o caliper digitale elettronicu, pò piglià sti misurazioni. L'unica diferenza hè chì un caliper digitale salverà u vostru tempu, chì vi mostrerà i numeri di misurazione immediata nantu à u display. Fighjemu un ochju à cumu pigliate ognuna di queste letture.

1. Misura fora

E misure esterne sò i più basi chì pudete fà cù un caliper. Trascinate i mandibuli aperti, mette u caliper nantu à l'ughjettu per esse misurà, è trascinate e mandibula finu à cuntattate u pezzu di travagliu. Leghjite a misurazione.

nutizie

2. Inside Measurement
I mandibuli più chjuchi nantu à a cima di u caliper sò usati per e misure interne. Trascinate u caliper chjusu, mette i mandibuli di misurazione interna in u spaziu per esse misuratu, è trascinate e mandibula à l'altru finu à ch'elli vanu. Leghjite a misurazione.

Hè un pocu più difficiule di mantene e cose allineate currettamente quandu pigliate una misura interna. Assicuratevi chì i calipers ùn sò micca cocked, o ùn avete micca una misura precisa.

nutizie

3. Misura di a prufundità
Quandu apre u caliper, a lama di prufundità si estende fora di l'estremità distanti. Aduprate sta lama per piglià misure di prufundità. Press u fini machined di u caliper contru à a cima di u pirtusu vo vulete à misurà. Aprite u caliper finu à chì a lama di prufundità tocca u fondu di u pirtusu. Leghjite a misurazione.

Pò esse difficiule di mantene a caliper dritta nantu à u pirtusu, soprattuttu s'ellu solu un latu di u caliper hè appughjatu nantu à a pezza.

nutizie

4. Step Measurement

A misurazione di u passu hè l'usu oculatu di un caliper. Parechje struzzioni saltate stu impurtante usu. Ma una volta chì sapete, truverete assai usi per a misurazione di u passu.

Aprite u caliper un pocu. Pone a mandibula scorrevule nantu à u passu superiore di a pezza, dopu apre u caliper finu à chì a mandibula fissa tocca u passu più bassu. Leghjite a misurazione.

nutizie

Misurazioni cumposti (solu caliper digitale)
Perchè pudete zero un caliper digitale elettronicu in ogni puntu, pudete aduprà per fà un pocu di l'aritmetica necessaria per e misure cumposti.

Distanza di u centru
Aduprate sta prucedura per misurà a distanza centru trà dui buchi di uguali diametru.

  1. Aduprate i mandibuli interni per misurà u diametru di unu di i buchi. Prima di caccià u caliper da u pirtusu, appughjà u buttone per cero u caliper mentre hè stallatu à u diametru di u pirtusu.
  2. Sempre usendu e mandibula interna, misurate a distanza trà e superfici distanti di i dui buchi. A lettura di caliper hè a distanza trà i centri di i dui buchi.
nutizie
nutizie

Assicuratevi di utilizà a stessa mandibula (internu) per e duie misure. È ricordate chì questu funziona solu se i buchi sò a stessa dimensione.

Paragunà un burato à un fustu
Avete bisognu di fà un fustu o un pin per adattà un burato esistente? O site un cilindru per mette un pistone? Pudete aduprà u vostru caliper ilittronica per leghje a diferenza di dimensione direttamente.

  1. Aduprate i mandibuli interni per misurà u diametru di u pirtusu. Prima di caccià u caliper da u pirtusu, appughjà u buttone per cero u caliper mentre hè stallatu à u diametru di u pirtusu.
  2. Aduprate i mandibuli esterni per misurà l'arbulu. Una lettura pusitiva (senza segnu minus affissatu) mostra chì l'arbulu hè più grande di u pirtusu. Una lettura negativa (u segnu minus apparisce à a manca di i numeri) mostra chì l'arbulu hè più chjucu di u pirtusu è si mette.
nutizie
nutizie

U caliper vi mostra quantu materiale avete bisognu di caccià, da l'arbulu o da u pirtusu, per mette in forma.

Spessore restante

Quandu avete bisognu di mette un pirtusu in un pezzu di travagliu chì ùn passa micca, pudete vulete sapè quantu materiale resta trà u fondu di u burcu è l'altra parte di u travagliu. U vostru caliper elettronicu pò vede sta distanza per voi.

Aduprate e mandibule esterne per misurà u grossu tutale di u travagliu. Prima di caccià u caliper da u travagliu, appughjà u buttone per zero u caliper mentre hè stallatu à u grossu di u travagliu.

Avà aduprà a lama di prufundità per misurà a prufundità di u pirtusu. A lettura di caliper (mostratu cum'è un numeru negativu) hè u spessore restante trà u fondu di u pirtusu è l'altru latu di u travagliu.


Tempu di post: 18-aug-2021